linda :D



ledig idag, låg kvar och drog mig hemma hos linus tills mamma kom och hämtade mig, vi åkte till falun en sväng för mamma ville dit o kolla igenom gina :P hittade en inflyttningspresent åt linda också eftersom jag ska till henne strax och snacka skit & kolla på lägenheten :) härligt, saknat henne! blev iaf nöjd med presenten, kan inte skriva va det var utifall hon hinner läsa bloggen innan hon öppnat presenten :P sen på vägen hem köpte vi med oss subway macka, mm längesen nu! nu ska jag packa ner presenten & mums mums som jag köpt med mig och dra mig mot bussen! ikväll kommer nog linus hit, brabra! mycket jag hinner med dessa lediga dagar :D

hörs senare!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0