hela veckan


oj va dålig jag varit att uppdat. bloggen :S har jobbat exakt hela veckan & inte varit hemma spec mycket! men veckan gick otroligt fort trots allt jobb. hann med att träna yoga på tisdagen & medel på torsdagen :)

i fredags fyllde pappa & mormor då år, så jag skulle gå från jobbet en timme tidigare för att hinna till broken dreams och äta med släkten innan vi skulle på grease musikalen :) då blev det såklart snatteri precis tills jag skulle gå, åh äckel fattiga männsikor som snor alltså. så jag kom lagomt till restaurangen tills maten kom, mmm älskar deras mat. åt quesadilla (eller hur det stavas?) som vanligt ;D sedan blev det GREASE, va skitbra! synd bara att dom hade översatt låtarna till svenska :( efter det åkte vi hem till mormor & morfar för lite paket öppning, mormor fick snyggaste friskis kläderna som jag o mam valt åt henne :D pappa fick bla. världens mjukaste tröja från mitt jobb som när jag och mamma såg för första gången bara skrek pappa :P han blev skitnöjd!

i lördags blev det lite jobb igen, sen gick jag o linus på kuppan, käkade på matpalatset :) sen blev det fotboll på kvällen såklart! idag vaknade vi 11, kollade på mulan, haha disney filmer är så BRA!  sen kom mam och hämtade mig, vi gick en långprommenad en timme. snart blire chips, dip, andra avenyn & ensam mamma söker ;D jobb denna vecka mån-fre.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0