1,5



gick upp halv 11 idag, sköönt att sova ut :) nästa vecka blir det 6-dagars arbete, ladda! kokade mig en gröt och la mig i soffan med en ny vecko-revyn som kom idag :D har precis bokat biljetter till bio ikäll, patrik 1,5! med älskling, mysigt! har varit alldeles för mycket tjaffs på sista tiden.... =[ åker med mami till blge vid 4, får ta bilen sen eftersom hon jobbar natt. linus slutar 4 så får vänta på han på stan. imorn ska jag även försöka ta mig till friskis om jag känner mig piggare, halsen är iaf bra nu :) måste ju prova mina nya skor som sagt, iaf är det bara ett core pass som inte är så anträngande.





pratade med min frisör om att sätta i löshår igen, blir att sätta i i slutet på oktober, för bara 900 kronor :O helt galet bra! saknar det långa håret såå, går inte att göra nått med det jag har :( skulle ge allt för att ha naturligt långt långt långt hår, men kaaanske efter jag tar ur håret nästa gång att det är hyfsat långt iaf! mitt egna hår blev inte alls nå slitet efter förra gången jag hade löshår som det verkar bli för många. aja nog om det!

nu ska jag lägga mig och läsa min superbra bok, grevgatan 22 tror ja den heter, läs den! hatar egentligen böcker men sånna enkla där man knappt behöver tänka är toppen!



PUSS




                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0