söndag


underbar helg! så skönt att va ledig både lördag o söndag för en gång skull. gårdagen blev toppen också, jag & louise åkte till mick vid 8. nice att träffa den kära gamla eliten igen :D blev kvar till cirka tolv, sen skjutsade ompen in oss till blge där vi började kö till s2..jag hann gå o heja på linus som hade vart på lagfest och när jag kom tillbaka till kön hade den inte rört sig alls så det fick bli flamman, helt okej tycker jag, alldeles för mycket klagomål på det stället :P jag glömde min kamera hemma så bilder kommer väl när jag fått dem. sen träffade jag på kusin på flamman, hans pappa skulle hämta han så då hade man skjuts hem också (Y) så imorse vaknade jag hemma vilket är riktigt skönt. sen har vi vart hos farfar på kalas hela eftermiddagen, drack sjukt mycket kaffe i ett försök att bli piggare men tror jag misslyckades, ska kolla på ensam mamma söker sen blire nog sängen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0