saturday


hallo allihopa, jag har äntligen fått tillbaka datorn hemma :D med bilder o allt i behåll! underbart :)) mindre underbart är mitt hälsotillstånd för tillfället, usch va alkohol får en att må pyton :S blev lite fest igår hos twinsen i solvarbo, skönt med nått annat än krogen för en gångs skull :) visserligen har jag lovat att följa med på krogen ikväll men måste nog avstyra det lite fint känns det som just nu. kul vare iaf och dom bästa var där! ledig idag som tur är, ska ta mig till blge och få lite mat hos mormor & morfar :) sen blire nog en chillkväll hemma bara, ensam o allt, vilket är fantastiskt skönt ibland. lika bra att vänja sig vid det när jag ska flytta, en månad kvar tills dess bara :D ska och skriva kontrakt på måndag.
 

*


sen har jag funderat på en sak, när man träffar en kille eller precis har blivit tillsammans o allt är så pirrigt roligt ni vet. då är allt man gör så genomtänkt och ska vara så perfekt. man ser alltid till att ha de finaste underkläderna på sig, man tuggar alltid tuggummi för att känna sig fräsch osv osv. men vad händer sedan? det tar inte lång tid innan man förvandlas till en mini hemmafru. alla sexiga spetsunderkläder byts snabbt ut mot newbodys skönaste bomullstrosor, man strosar runt i urtvättade 'skinnarcupen' t-shirts (cupen som man deltog i för en sissodär 5 år sedan) och som grädde på moset så trycker man dit en väldigt porrig bettskena i munnen innan man somnar! där har vi hela paketet, en förvandling som sker på mindre än ett år. kanske har man hittat rätt när det är så man beteer sig med en kille, att allt känns tryggt? eller är det då man blivit fööör mycket kompisar? svårt det där, visst man är ung och ska ha kul! men blir det så mycket bättre om man skulle byta karl? man skulle väl förvandlas till samma rugguggla efter ett år igen. en sak är säker, man måste sattsa helhjärtat på det man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0