måndag

 jahapp sitter väl o nördar på lunchen igen då eftersom vår dator inte kommit hem än :@ är apförkyld men gick till jobbet ändå. fast jag vilade hela helgen o inte drack en droppe alkohol blev jag inte piggare, snarare tvärt om :S lördagen blev lugn som jag trodde, skjutsade min syrra på nån fest i borlänge & köpte chips o godis med mig hem som jag och pappa åt till dansbandskampen, haha ;D sen ringde syster redan halv elva o ville hem för festen sög så då åkte jag till blge o hämtade henne, vi slank in på kusins förfest och snackade med dom ett tag och skjutsade ner dom på krogen på väg hem.

och på söndagen sov jag till 12, sen åkte vi till stan och hämtade mamma på jobbet och sedan för att köpa lite grejor till lägenheten. hittade jättefina tallriker, assietter & koppar som jag köpte & när jag kom hem såg jag att jag visst hade blandat lite olika mönster så då var det bara att åka tillbaka till borlänge för o byta & när vi kommer in dit 40 min senare är tallrikarna slut i min färg så då fick jag köpa vita ist för svarta, aja sen kommer man ut till bilen och fumlar till det så jag tappar tallrikarna så 3 går sönder :S in i butiken igen och då finns det precis 3 stycken kvar, TUR!! sen ska vi ta en tur förbi mormors lägenhet för syrran skulle hämta grejor där som hon glömt, så vi parkerar och går in. sen kommer jag på att jag nog inte låste bilen så jag ska ta fram nyckeln o gå ner o kolla, men då hittar jag inte nyckeln så springer ner till bilen och där sitter nyckeln i tändningen, maaa farligt! plus att mina tallrikar som jag krånglat med stod i bilen också. hade ju vart typsikt om dom hade tagit bilen med tallrikarna som jag krånglat så fruktansvärt mycket med. haha aja det enda jag kunde göra var att skratta, inte min dag precis. sen åkte vi hem o jag lagade tacos åt familjen, avslutade med ensam mamma söker (johanna valde FEL kille tycker jag!)  innan det blev godnatt för mig!

nu måste jag jobba, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0