lördag


aha, sitter hemma hos mormor & morfar & datanördar lite, har fortfarande inte fått tillbaka datorn hemma :@ har jobbat idag, slutade kl 2, sen tog jag bilen till ica maxi & handlade lite åt m & m som kommer hem från egypten imorn. ska ta en sväng förbi linus innan jag åker hem till gustafs.

veckan har gått fort, jobbar 4 dagar bara. har tränat en del på svea, mycket roligare där än på friskis :) sen i torsdags var jag & syster i sthlm hela dagen :) shoppade på rätt bra, hittade jeans, flera olika tröjor, smink, underkläder, smycken, tights, leggins osv. käkade o fikade o hade jättemysigt <3

igår blev det lugnt och tror de blir det även ikväll, har festat varje helg ett tag nu så kan va bra med en lugn helg :)

o btw så ska jag flytta till blge nu iaf :)var o kollade på en lägenhet i tisdags och den va såå mysig!! så jag ringde samma dag o sa att jag tar den!!! får flytta in i januari :D den ligger vid soltorg o är bara en etta men de räcker till en början, är ju bara lilla jag som ska bo där. bara ungdomar i huset, blir fint det tror jag. nu vill man bara flytta dit på en gång!

aja nu ska jag sticka, ha en fin lördagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0