helgen


fyfan vilken helg, fast det är måndag sitter jag och skakar av all alkohol som fan inte gått ur kroppen än tror jag :S skönt att man va ledig idag.

börjar från fredagen:
 
jobbade först och sedan gick jag raka spåret till sarah som hade inflyttningsfest :):) var lite blandat folk, några som skulle på hagafest o vi andra på krogen. blev kvar till tolv typ, sem blev det flamman. riktigt mycket folk faktiskt, sen gick jag hem en stund innan de stängde. vaknade o mådde helt ok vilket va bra eftersom jobb väntade :S jobbade till 14, sen gick jag upp till mormor & morfar o sa hejdå för dom skulle åka till egypten 2 veckor, skönt för dom :P så kommer nog antagligen att bo en hel del i blge under dom här 2 veckorna. redan imorn flyttar jag o syster in för ett tag :)

aja sen hem o fixa och äta, ta nya tag för kvällen :) blev förpärla hos sarah igen, sen en till förfest med hockeygrabbarna innan det avslutades med s2 :) var en bra kväll, ett tag. hahah fyfan va full jag blev i slutet. åkte hem med kusins far som fick stanna ett antal gånger på vägen! första stoppet blev redan i ica maxi rondellen, haha fy faaaaaaaaaaaaaan! alla mina kläder var helt skitiga, kanske man borde veta bättre när man snart är 19 år? :S men ändå samma visa varje gång. skit samma, kul hade jag & jag får helt enkelt bjuda på den kvällen mina vänner!!

och på söndagen skulle linus överraska mig & fira ettårsdagen lite i efterhand. det började bra med pizza & jacuzzi. och slutade helt åt helvete.

nej nu ska jag laga mat åt min familj för en gångs skulle, sen blire dusch, färjan & sängen!

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0