:):)



imorn är det äntligen helg och jag är så fruktansvärt fest & ölsugen :P kan vara för att denna vecka varit helt crazy och jag har mått som en pissråtta :( vill bara dränka mina problem i alkohol nu, vet att det är det sämsta man kan göra men vafan ska jag göra, ingenting löser sig med tiden har jag insett, man måste ta tag i det, tyvärr!! eller så kan man ju ta efter oskar på jobbets tips - skjuta fram sina problem så långt så man aldig hinner ikapp dom (Y) :D

jaja men imorn får jag iaf dricka mina efterlängtade öl, ska på inflyttningsfest hos sarah :) trevligt trevligt! ska till henne direkt efter jobbet, fixa mig där & antagligen blir det en pizza. kvällen avslutas antagligen med krogen :) och på lördagen blir det lite jobba, sen fest igen! jag, tess& hockeygrabbarna (;

matilda bokade tågbiljetterna till stockholm igår :D åker över dagen den 20:onde, lite julshopping, mest åt oss själva blire väl iofs om jag får gissa :P sen massa mat & fika, haha härligt!

hörs under helgen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0