:D:D



hallo!

idag har jag hunnit med en massa, gick upp redan 9 för skulle till frissan till 10. så nu är hårförlängningen på plats, jag trivs så bra även om det är egentligen inte är väldens skillnad! sedan så åkte jag, mam, pap & lina till insjön och gick på lager70, kicks & clas ohlsson :) blev en tröja, 2 nagellack, glansdroppar & saltvattensprej! sedan har vi åkt runt på kyrkogårdar och tänt ljus :) slutade med handling & stopp-i-korv på ica maxi!

                               


nu är vi hemma igen, genom frusna efter att ha gått på kyrkogårdar. pappa har fixat brasa och mamma lagar mat. till kvällen blire lite partaj, ska hem till mick först o sen blir det antagligen krogen, blge! :) 


från en sak till en helt annan så har jag o linus varit tillsammans 1 helt år på tisdag! <3 han har redan bokat plats på bond filmen, så blir det middag innan i guess! :)

ha en bra kväll, PUSS!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Finfint hår ! :) loveyu <3

2008-11-03 @ 23:01:53
URL: http://matildalindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0