better


blev en okej dag i alla fall :) gick upp redan klockan 7, diskade, dammade mitt rum lite snabbt, satte upp gardiner eftersom fönsterputtsaren var här igår, gjorde frukost o bara chillade. ovanligt för att vara en morgon! :) när jag skulle gå till bussen skickade moster sms o frågade om jag ville ha skjuts till jobbet (Y) fick jag en timme till hemma.

sparade in en halvtimme på lunchen så på rasten kunde jag o linus ses en snabbis & fika :) <3 hoppas allt blir bra igen! det visar sig, jag mår sjukt dåligt av att va osams även om det inte är mitt fel tycker jag iaf!! efter jobbet åkte jag till moster som fyllde år, åt mat & massa efterrätt :)

nu mår jag lite bättre, har laddat hem massa nya låtar & lagt in i ipoden som inte är uppdat. på ett halvår typ :P haha, dc++ har jag aldrig fått igång när vi skaffade ny dator, så carina på jobbet tipsade om limewire. riktigt bra var det, enkelt att installera & sen är det på svenska :) märktes även att vi uppgraderat bredbandet, gick riktigt fort! aja nog om teknik snack.

imorn är jag iaf ledig :):) ska sova uuut, kuppan med mamma & träna puls/medel på friskis! & så hoppas jag att det blir en subway macka på det, haha ;D

ska släpa mig i säng nu & lyssna på nya låtarna, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0