bad words


så här lite lagomt sliten fortfarande fast nyduschad och en aning fräshare än imorse så kom jag och tänka på ett dumt ordspråk: att dagen efter man festat då ska man minsann må "som man förtjänar". är det ingen som håller med mig om att det är ett orättvist, där laddar man upp och gör sig fin för att träffa sina underbara vänner och vara social en hel kväll, man hinner prata med dom flesta och man inser hur kul man har tillsammans och man önskar att man träffades oftare. jaha och sen då dagen efter, då ska man alltså må som man förtjänar? OKEJ? jag tycker man förtjänar att må jättetoppenbra efter en sån kväll där man tagit hand om sina kompisar plus haft roligt själv som man antagligen är värd efter allt slit med skola, jobb osv. Så från och med nu tänker jag alltid svara att "jag mår som jag inte förtjänar" när nån frågar dagen efter jag festat!!

nej blir sängen nu, jobb & bodybalance träning imorn. ledig på onsdag denna vecka och då ska jag äntligen till frissan och färga min förbannade utväxt. funderade ett tag på att färga massa bruna slingor igen men skippar nog det och kör på det blonda ett tag till :))

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul om du ville delta i min tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-en-mysig-biokvall.html

lottar ut en biobiljett och en menybiljett

aldrig fel med bio ju :¨)

2008-12-02 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0