1 ååår


idag har jag & linus vart tillsammans ett helt år, ett år sedan vi träffades första gången i thailand, eller okej på arlanda då :P självklart blir det massa tjaffs precis då, så idag vet jag inte ens om vi kommer ses :'(




fyfan mitt liv är så tungt just nu, går runt o mår dåligt hela tiden & tänker på samma sak 24/7. jag är fan en sorglig människa! ingen fattar vad jag pratar om men det spelar ingen roll, älskar mina vänner som ställer upp <3 och min familj, fast jag är en usel syster & dotter. & jag älskar linus... men jag orkar bara inte med mig själv just nu. hatar och såra människor men det är precis vad jag gör exakt hela tiden. plus att man är så fruktansvärt vek och inte står på sig, jag är trött på att be om ursäkt hela tiden.


J

Kommentarer
Postat av: louise

åh gumman, jag vet precis hur du känner.. du vet väl om allt som hänt, vi måste träffas snart, du jag tess =) puss <3

2008-11-04 @ 15:23:52
Postat av: Anonym

Jag förstår, och du är inte vek för du står på dig, ! gör det som känns bääst, jag finns om du vill de vet du , Älskar dig <3

2008-11-04 @ 22:33:55
URL: http://matildalindbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0