söndag 22.08


sitter och kollar lite halvt på heartbreak hotel & äter skinkmacka, jättegod skinka pappa gjort idag (y) jag & linus har haft paketöppning nu ikväll eftersom jag är borta över jul och min födelsedag. fick skitsnygg bh med trosor av linus, haha vissa har ju en pojkvän som törs smyga runt på underklädesavdelningen till skillnad mot vissa andra, hm.. anna (; sen fick jag presentkort på make up your mind av mina svärföräldrar :)) ska bestäma bara om jag ska förlänga naglarna eller göra nån ansiktbehandling, blev iofs galen på lösnaglar sist jag hade fast det är ju väldigt snyggt! 






                                                                                     



farfar och maj-lis var här och fikade, jag fick 500 :- en vattenkokare och en brödrost, najsnajs! sen har jag varit på kupolen med kusin som sagt och hjälpt han, mathilda kommer bli jättenöjd över presenten tror jag. likaså hans mor :) jag själv hittade en svart skjorta på jc, & sen köpte jag ett röda korset smycke på MQ som man kan ha som brosh, halsband eller örhänge. kostade bara 49 kronor och allt gick till röda korset, och så gjorde det ju inget att det var snyggt heller. jag har mitt som halsband :)








nu blir det nog inget mer bloggande innan fjälls, så ni mina kära läsare får ha en riktigt GOD JUL!  

Kommentarer
Postat av: Annanas

Ja vilken duktig kille du har.

Han kanske borde lära min tönt något.

Vi ses i lofsdalen snart.



2008-12-22 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0