tisdag


jag längtar till på lördag till den efterlängtade julfesten med jobbet! :D kommer bli kung, dessutom så har baby ordnat så han kommer hem och kan va med :) <3 jättemysigt igår hade vi, för idag åkte han till sin pappa i karlstad och blir där tills på lördag! han hade gjort jättefin middag när jag kom från träningen, sen blev det en film med godis till såklart :) imorn är jag ledig som sagt och det blir skööönt, ska sova ut riktigt, sen blir det frissan bla.

igår var jag och skrev på lägenhets kontraktet så nu är allt verkligen helt klart :) nästa vecka blir det ikea och inhandla massa möbler osv. allt blir kul, från inreda till inflyttninsfest :)) fast kommer sakna tékvällarna i soffan med hela familjen, men kommer inte behöva vara spec mycket ensam i lägenheten sen iofs :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0