tisdag



om en vecka fyller jag 19 år, om 8 dagar är det julafton & jag är klar med alla julklappar :D & på måndag åker vi till fjällen och det blir ünderbart <3

på jobbet flyter tiden  på, mycket folk nu innan jul så det går snabbare än vanligt! igår efter jobbet var jag på friskis på medelpass, inte varit där på 2 månader :S men svea är närmare (& bättre) så det lockar mer! och idag efter jobbet blir det broken dreams, mums! ska fira min födelsedag lite tidigare eftersom jag är i fjällen när jag fyller. kanske bio efter det också, hört att twilight ska vara bra men när man läser på sf så verkar den iiiinte så värst bra =/  men såg att  både titanic & bodyguard går på tv ikväll också (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0