onsdag


sitter och hålller på att förändra utseendet på skitbloggen, men jag blir bara och känna mig dum, inget blir som jag tänkt. lyckades få dit en klocka + ändra färger på bakgrunden till favvo svart såklart :D

sov ut till 11, sen har jag setat här. ska snart gå och ta tag i städningen av mitt äckliga rum :@  fyfan undra hur det kommer se ut i min lägenhet sen!?  eller så kommer jag kanske tycka det är roligare att städa då, hoppas! sen ska jag ta mig en prommis upp till johanna och bli lite ompysslad :)) imorn är det jobb igen och ända till 21 för det är julklappskväll. ska akta mig från att hamna vid inslagningsbordet bara, hatar att slå in julklappar! dryga kunder begär att man ska slå in fula stora hockeyskydd, snowboardar med bindningar och hela paketet på. motionscyklar osv, spy på dom!! när jag har slagit in så måste kunderna gå hem och göra om det svär jag på ;D

ha en bra dag allihopa! och förresten, fan vad jag saknar linda :'( <3 hedemora blev och kännas väldigt långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0