onsdag kväll


nu är huset städat och fint och vi har börjat plocka fram tomtarna, det var jag som tyckte att vi kunde ta fram dom redan nu för det är ändå så kort tid dom ska stå där och sprida lite stämning. när jag hade städat mitt rum så fortsatte jag och det slutade med att jag nästan hann damma hela huset innan jag skulle iväg till frissan. nu har jag även kommit hem därifrån och är inte lika lik en råtta som innan jag gick dit, good! :)) johanna hade fått in nytt löshår som skulle va ännu mjukare, bättre kvalité osv så nu vill jag prova det, så snälla kan det gå några månader så jag får ta ur det jag har nu och testa det nya!! fast det hade ju varit trevligt om mitt vanliga hår kunde ta o växa på lite så jag slapp ha förlängning i ens. har hunnit klicka hem lite grejor från yves rocher också, julklapp till syster bla. :) en sak jag verkligen måste avvänja mig från tills jag ska flytta hemifrån är all internet shopping, men den är ju bara för enkel o rolig tyvärr :p

nu ska jag kolla på bonde söker fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0