onsdag!



igår hade jag ledig dag och spenderade den på IKEA :) vi valde att åka dit nu innan jul och handla möblerna så att dom finns hemma när jag får tillgång till lägenheten så det bara är att flytta in direkt, måste nog ringa och skynda på tjejen som bor där nu att hon ska uuuuut! :p hittade iaf en soffa (blev en svart skinnsoffa tillslut) ett soffbord, hylla, matbord & stolar + en massa bra o ha grejor såklart! fikade & åt mat, mysigt! blir nog allt att bjuda hem pappa & morbror thomas på en "skruv & öl kväll" för kommer knappast få ihop alla dom där möblerna som ligger nerplockat som ett plockepinn. blir bra det, skönt att allt fanns hemma som jag tänkt köpa. får se vad man får för roligt i julklapp & födelsedagspresenter :p mamma har redan försagt sig med hälften!

satt och kollade runt på eleven och såklart hittade jag massa mer roliga saker så det blev en beställning även denna vecka. en hårparfym & nån shape lotion! fint, kommer antagligen på fredag :)

ska gå och duscha nu, lite eftersvettig efter easy line träningen :p hade sån tur också så mormor ringde och bjöd på mat tills imorn, hade ingen matlåda för ovanligheternas skull.

ha en trevlig kväll,
& förresten, snygg efterhängare man fått på jobbet, hjälp jag blir rädd!

Kommentarer
Postat av: Annanas

undra om killen kommer in idag igen?

Undra om du får paket oxå.

Jag tycker faktiskt synd om dig

2008-12-11 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0