lördag




har äntligen kommit hem efter en vääldigt lång dag har det känts som. dagen började bra, jag åt frukost i lugn o ro ensam uppe hos linus, sminkade mig & plattade håret & såg fram emot att jobba så här sista dagen innan semestern :p sen går man till bussen som var tidig och redan står och väntar med öppen dörr vid busshållsplatsen, så jag joggar mot bussen och precis när jag kommer fram stänger idioten dörren och bara åker :@:@ så då får jag ringa till jobbet och be nån hämta mig, hah KAOS! så snälla anna kom och plockade upp mig :) annars gick dagen bra, var skit mycket folk men alla kunder va glada o positiva så mitt humör höll sig på topp till skillnad mot andra dagar.

efter jobbet kom familjen och hämtade mig, jag baxade ut alla julklappar jag lagrat på jobbet + kartonger som var perfekta att packa i för flytten. sen åkte vi till ÖB för jag skulle köpa glas och tavlor till lägenheten. & sen var vi in en sväng på kuppan för jag skulle köpa skor också, skulle ha nya uggs, dom fulsnyggaste skorna som finns, men såå sköna :)) och så köpte jag även en tröja som jag kan ha på juldagen när jag & anna ska ut och göra lofsdalen ;D vi avslutade med att äta mat på kina restaurangen, så gott! sen ringde tjejen som bor i lägenheten jag ska flytta in i och fråga om jag ville ha hennes köksgardin, a visst (Y) tyckte den va snygg när jag var och kollade på lägenheten och hade tänkt att köpa en sån till köket  :p sen fick jag även en hylla om jag ville men den behövde jag inte för sånt har jag redan köpt.

imorn får jag äntligen sova ut, men ensam dock :( sen ska jag till kupolen igen för att hjälpa alexander med julklappar :p och sen kommer farfis och ska gratta mig i förskott :) plus att jag lär försöka få ihop nått packning till fjällen också.

när jag kom hem hade jag fått post, såg direkt  på handstilen på brevet vem det var ifrån (; haha! och det var ett jättesött julkort från anna, victor, anton & vilgot, tack! sånt blir man glad för :)




Kommentarer
Postat av: Annanas

Klart du ska ha ett julkort!



Vi ses i Lofsdalen och jag längtar verkligen till våran dag där uppe.

2008-12-21 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0