hard work work

hoho, kom precis hem från jobbet. har jobbat från halv tio till halv tio idag, money money :)) först jobb vanlig dag mellan 10-18, sen stängde vi för ett break med förberedelser + pizza såklart innan vi öppnade igen kl 19 för att ha årliga julklappskvällen :) så grymt kul att jobba sånna här kvällar när det är konstant kö i två timmar.  men fyfan så mycket knäppt folk det finns alltså, man vill ta en paus efter nån timme och bara gå in och garva av sig lite för det finns så sjukt puckade människor :p haha. det är nått jag verkligen tänker på när jag handlar i andra butiker, att va en enkel kund!!

nu är jag helt slut i huvudet efter den här dagen, blir en dusch & godnatt samtal till baby, sen kan jag tänka mig att jag somnar ovaggad! men imorn är det härliga fredag, och snart snart  julfest, har min lilla aning om vad vi ska göra för aktivitet (;

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0