f


sköna fredag, kom hem vid 7, åt god paella och nu äter vi godis & ostbågar till idol :) jobbet gick snabbt idag och det var mycket kunder, gick hem till mormor & morfar på lunchen och fick lax, mums! sen gick jag och mormor även upp på vinden för och kolla om hon hade nå möbler till lägenheten, och vi hittade både en byrå till hallen och en spegel (Y) om jag ens får plats med en byrå i hallen, jag klev in i lägenheten och sa typ att här vill jag bo!! när vi var och kollade på den. har ingen stor koll direkt på mått osv.



                              jaja, fick även hem ansiktsrengöringen idag som jag skickat efter, en
                              sån med 100 % naturliga produkter, jag tror på sånt!                                     





 


nu ska jag gå och packa ordning sakerna till julfesten imorn, är ju inte bara en grej man ska ha med sig :p varma kläder, rena inneskor, handduk, festkläder, sprit? fyfan SOS hockeybag! blir riktigt rooooooligt :D alla är gaaanska taggade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0