bara veckan kvar...



en vecka kvar till julafton, herregud! jag har noll julkänsla alltså :( fast jag jobbar 8 timmar till julmusik & slår in ett antal julklappar till kunder varje dag så känns det som att jag är nån robot som bara servar andra människor med paket för att dom ska fira sin jul, inte jag. och fastän att det här är första året på länge det faktiskt är snö som ligger kvar innan jul saknas tyvärr all känsla. men när jag väl kommer upp till loffsssiii kanske den infinner sig? hoppas på det :) blir hur mys som helst iaf, skönt att åka bort och bara umgås med sin släkt en vecka i våran mysiga stuga. & fan va godis jag ska äta och bara leva onyttigt (som jag typ alltid gör iofs)

aja, idag var det jobb as usuall. jag & anna åkte och åt goda goda subway mackor på lunchen, längesen nu jag var där faktiskt :p sen tränade jag och mamma 2 pass på svea efter jag slutat jobbet.

& igår förresten, fyfan va sprängmätt jag var efter 3 rätters på broken dreams. men så jäla gott :)) vi skippade till och med godiset på vägen hem och åkte hem och kollade på bodyguard bara :) somnade efter det en snabbis men vaknade ganska snabbt och kunde gråta till titanic slutet, hah jag är störd :p

nu blir det sängen, tre jobbdagar kvar tills minisemester!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0