äckel!


idag var det 4'de dagen i rad som min efterhängare var in på jobbet, han handlade såklart när jag stod i kassan. jag drar verkligen in pengar åt intersport pga av den där idioten! maa jag blir galen, otäck människa! men tacka fan för att han enbart va in en gång idag, igår var han in 3 GGR under dagen.


skönt med fredag imorn, ska laga mat och ha mysigt imorn kväll med ena systern, kusin alex & linus :) plus film, godis & kanske idol finalen på det. sen är jag även chaffis åt mam, pap, mormor & morfar som är på julfest! men kom på att jag nog dissar idol när inte min baby, Robin är med längre :'(  


nu ska jag duscha, sen försöka sova lite tidigare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: Annanas

Va han in idag igen!

Haha!

Stackars kille han har ju käras ner sig.

Vela han ha de som julkapp?

2008-12-11 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0