40


sitter man här, söndag igen, imorn börjar en arbetsvecka på 6 dagar för min del. men efter det så åker vi till fjällen en hel vecka & firar min 19'onde födelsedag & julafton :)) juldagsutgången får denna gång firas med bergenströmarna på trappers! ;D

igår var det morbror thomas 40 års fest :D det var mycket trevligt, och jag träffade för första gången kusins flickvän, mathilda! :) så himla söt tjej! modigt av henne att komma dit och träffa 40 stycken nya människor på en gång. annars va det fika o det var glögg, de va folk och det var lekar, det var cube o det var vattenpipa, det var STEK helt enkelt! :))) jag och linus kom hem vid 3, gubbarna hade festat till 6 på morgonen :P

imorse gick linus upp opch åkte hem klockan 9 för och spela fotboll med kurderna. jag sov vidare och gick upp halv 2 :) nu ska jag äta, sen ut och gå en prommenad!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0