23:51


dagen har flytit på, jobbade 10-18. sen kom papi och hämtade mig för vi skulle inhandla lite grejor till lägenheten. åkte till jysk och köpte gardinstänger & en tvättkorg. sen åkte vi till onoff och köpte en tv. blev en 37 tum, trodde innan att jag skulle köpa en 42 men det skulle tydligen bli alldeles för stort med det avståndet jag ska mellan soffa - tv. men 37 var helt okej stor, 6000 :- kostade den så det var väl helt okej. åkte till lägenheten och lämnade av grejorna där. för på torsdag går flyttlasset på riktigt :D hoppas jag mår bra och är pigg efter nyår bara, kanske är pappa som är mest bakis så allt kommer sitta snett på väggarna :p ha ha!

imorn jobbar jag först till 14, sen ska jag hem och packa massa. klockan 19 ska vi familjen äta mat på athena :) och efter det ska jag tydligen på fest i åselby med therese! <3 får se vad det blir, har inte höga förväntningar direkt. kul att träffa therese och är man med henne kommer man antagligen ha kul :))

nu ska jag sova, fan att jag aldrig kommer i säng tidigt.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0