torsdag


sista kvällen här i lofs för denna gång. har varit nere på trappers och ätit pizza , åt en med kebab på vilket tyvärr påminde alldeles för mycket om fredag/lördagsnätter på bellas äckelpizzeria , så saker som innehåller kebab ska jag nog hålla mig till dessa sena helgnätter hädanefter. så nu blev det lite datanörda samtidigt som jag äter den typ 5e marabou apelsin för den här veckan :p så förbannat god!

idag är det även bästa programmet, bilförarna . det brukar vara en tradition för mig och a att kolla på men ikväll får det bli ensam , om jag ens orkar vara vaken till kl 8. ska upp 5 imornbitti! är iaf ganska ihop packade så det bara är att gå upp och åka imorn. blir skönt att komma hem också :) lördagen sen blir nog riktigt kul!

nu ska jag kramas med mormor & morfar innan det blir sängen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0