torsdag



igår var det jobb 09:30 till 21:30, kul dag, rean drar så grymt mycket folk. gaaanska så slut när man kom hem, hann knappt lägga huvudet på kudden innan jag somnade igår. idag är det jobb till kl 6 som vanligt, sen ska jag vara lite barnvakt åt min lilla lilla syster nån timme. ska hem och laga spaghetti carbonara så hon blir glad :) sen kommer andreas, det blir sveriges värsta bilförare som är ett måste på torsdagar.

bara några dagars jobb kvar nu sen har jag semester en vecka, fjällen som gäller :D med mormor, morfar, systrar och kusin wilma. skönt skönt blir det, men ska kräva sovmornar! hoppas på lite sol också. helgen som kommer är mer än fullplanerad, imornkväll ska jag hem till andreas och äta middag hos dom för sen åker hans familj till thailand i 3 veckor, jag vill också! så under dom veckorna kommer jag väl mer eller mindre bo där. sen på lördagen är det först jobb till kl 14, och på kvällen frittes 18 års fest :) och på söndag så drar vi då till fjälls.

måste jobba nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0