tisdag


inte så kul att stå i kassan på jobbet med ett stort plåster i ansiktet, eller stort enligt mig :p jag tyckte inte det syntes så väl men efter första kommentarerna man får på jobbet så hade jag tydligen fel. ingreppet gick iaf bra, hoppas att det läker ihop snabbt. skulle antagligen inte bli något ärr eftersom jag slapp sy. bedövningen sitter i än men hoppas att jag inte får altför ont när den går ur helt.

efter maten va jag ändå inte mätt så gick och köpte kexchoklad, men det tycker jag man får när man varit hos doktorn :p efter jobbet ska jag, sarah & lovisa åka till röda korset och se om vi kan göra nå fynd, haha roligt, har aldrig varit där. passa på när man har bil, men det är då tur att jag inte har nån bil annars förfy fan va lat man blir, jag har knappt gått en meter sen jagt fick bilen :p men imorse var det då tur att det inte var nå poliser ute, var tvungen att köra in en jävla massa tid för att andreas är nå så fruktansvärt seeeeg på mornarna. jag hann skrapa bilrutorna, bädda sängen och ta bort hans frukost medan han bara hade sig själv att sköta, killar killar! :p

sådär, ut och jobba, halva dagen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0