tisdag


tisdag redan, älskar tisdagar, det är min & sarah's dag det :) det betyder andra avenyn, och lite lyx med chips & godis! denna tisdag blev det även en god öl. hon har precis gått hem, jag ska fixa lite med räkningarna så det är klart tills jag åker till fjällen.

                                                                                    


lördag blev rolig, lite knäppa saker men överlag var det en bra kväll. sega jag kom till forssa runt 8, sen festade vi på där tills klockan va tolv, då gick vi hem till svalle en stund. och fortsatte sen hem till sarah där vi blev kvar till 5, åt rostisar och lyssnade på svalle och fredrik, haha :p sen släpade jag och andreas hem en trött wikman som man sedan fick ligga och lyssna på hela natten, haha hurfan kan man snarka så högt? på söndagen så var det ikea som göllde med familjen :) hittade lite småsaker som behövdes. efter det skjutsade som ut mig till andreas, kollade på ciao bella & one missed call. den första var en bra drama film som jag inte fattar att jag har missat att se, & den sista var en rätt dålig skräckfilm. att dom inte kan göra bra skräckfilmer...







dagen efter var både jag och andreas lediga, sov till 11. kollade en till film, sen åkte vi hem till mig. han gick på träning och jag började med maten eftersom jag skulle bjuda min familj på middag som tack för hjälpen med flytten :) blev kycklingspett, jordnötssås, wookgrönsaker & nudlar. mamma och pappa var imponerade, hade jag visat dom där skillsen när jag bodde hemma hade jag aldrig behövt flytta :p eller behövt o behövt, var jag själv som ville.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0