tisdag


det blev inge falun idag, blev kuppan istället men det funkade fint  det med. köpte en jet set klocka, så jävla snygg, tycker jag iaf :p tyckte det var lite väl dyrt för en klocka men sen jag flyttade hemifrån så har jag knappt unnat mig själv någonting så jag slog till. mest blivit mat & saker till lägenheten jag köpt annars. sen köpte jag ett linne & solpuder, herregud behöver lager på lager nu när jag är brunhårig :p sen blev det lunch på matpalatset, kebeb tallrik!

sen jag har flyttat har jag inte ätit potatis en enda gång :p om inte strips räknas då (a)  så idag ska jag inviga potatisskalaren, dock blir det potatisgratäng m kassler i.


nu ska jag lägga mig och bläddra i sofies mode!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0