tajmahal


har precis köpt löshår, på internet. hoppas förfan att färgen stämmer bra nu! fick bli ett clip-on set. vill sätta i en riktig förlängning igen men eftersom de blir utomlandsresor osv så är det ingen idé att sätta i det nu. tog äkta hår så det kommer nog bli bra. fick lite smått panik när jag skrev om passet och kom på att man kanske iaf ska se okej ut på kortet eftersom man nu ska dras med passet i 10 år. kanske en 5 års period hade räckt iaf som det var innan man blev 18? sist jag åkte utomlands höll jag inte på att komma in i landet, ett kort där jag går i 8an, naturliga hårfärgen uppsatt i flätor & helt osminkad :p räknade precis de ynka löshårs slingorna jag har i nu, de va 50 från början, nu sitter max 20 kvar. kanske blir kvällens projekt att försöka slita ur de sista. och sen skulle en rejäl toppning av håret behövas. varför har man ingen frisör i släkten?





Kommentarer
Postat av: mandy

det blir nice baby ;) jag jobbar på jc i falun :-) assskojj. och skönt att slippa donk.

2009-02-07 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0