söndag


var inte pigg på nå festande igår, och idag ska man även köra till fjällen. så lördagen spenderades hemma hos andreas med han, fredrik och wikman. haha fyfan, jag kommer bli utvecklingsförstörd av att umgås med dom där :p gick upp redan klockan 8 idag, hemma en snabbis nu och packar klart det sista. betalt räkningarna, tömt kylskåpet och andra vuxna saker. & lagt in massa nya låtar på mobilen.

veckan gick fort med massa saker att göra på jobbet, jag & anna fick även slåss mot snattare i fredags, en brud! fan va annat folk är fega, ingen som hjälper till. men vi styrde upp det där bra. fan vad jag hatar folk som stjäl!

nej nu ska jag åka och hjälpa mormor att handla, och hämta syster :)
ses på fredag igen!
/J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0