söndag


sitter med en till omgång brun hårfärg i just nu, har kletat i lite i underhåret alldeles själv. mitt bruna löshår vart lite för ljust för mina nya hårfärg men de är det snart ändring på. blev faktiskt riktigt nöjd med färgen, tänk att jag vågade! har ju varit blond jämt. lite ovant äre såklart :p får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på det bruna, en sak är ju säker - de kommer bli ett helvete att få tillbaka min blond färg :S

aja det blev sarah som fick gå en omgång med mitt & lovisas hår i fredags kväll efter fotbollen. haha skrattade så sjukt mycket under färgningen så jag har träningsvärk än! sen i lördags vare jobb, sen for jag hem till gustafs på kalas, men som jag egentligen visste så åkte jag tillbaka till borlänge på kvällen. jag kan hälsa på familjen ett tag men sen vill jag bara hem till mitt eget. kollade på fotboll även igår kväll med sarah :) sen följde jag med fotbollsspelaren hem, kollade på en film och åt godis. sen imorse var det match igen men dom förlorade tyvärr så då var det slut. jag gick hem och gjorde god mat till mig själv, då känner jag mig som mest sorglig när jag sitter ensam och äter mat som man slitit med ett bra jävla tag :p sen har jag solat och handlat. blir tacos ikväll, guud så gott :D

nu ska jag skölja ur färgen. sen kolla fotbollsfinalen innan man får gå hem och äta den efterlängtade tacosen!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0