onsdag


idag har jag verkligen inget att blogga om. jobbade som vanligt, dagen gick fort. fast det gör typ alla dagar då jag jobbar med anna :) efter det gick jag hem och gjorde pannkakor, mums! börjar få in snittsen, hade endast sönder 1 av 6 st! under tiden kom min granne patrik ner och ville låna min dator, då fick jag steka pannkaka utan att ha fläkten på för att jag skulle kunna höra vad han sa så nu stinker det pannkaka här inne :p

efter maten gick jag till sarah, dom skulle ut idag men jag hade ingen lust alls för det idag. så jag gick hem efter ett tag, duschade länge. och nu sitter jag med datorn i knä och en kopp te.

imorn är det jobb, likaså fredag & lördag. sen troooor jag faktiskt att jag åker hem och sover hemma på lördag, känner mig så pissig mot min familj sen jag flyttade. är grymt dålig på att höra av mig osv. pappa skickade sms nyss; godnatt saknar dig. började nästan gråta, för när ens pappa skriver så blir det nå speciellt eftersom karlar i allmänhet inte är så bra på att visa känslor tyvärr! så jag SKA åka hem i helgen och jag SKA ut och åka 10 mil på längskidor med pappa om han så vill, bara för att han ska veta att jag älskar han av hela mitt hjärta och han är den bästa far man kan ha! <3

nu blir det spikmattan innan sängen
PUSS

Kommentarer
Postat av: Annanas

Jag hade skrivit praktiklanten med flit. hihi

Ses imöra

2009-02-06 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0