onsdag


sitter i soffan med datorn i knät och är helt förstörd i kroppen, gick upp halv nio imorse, åt en massa frukost som vanligt och sedan bar det ut på fjället med skoter igen, idag brände vi av 6 mil och det känns kan jag säga. 'gasarmen' värker, och vaderna är cp av snowboardåkningen. men fan så roligt det är med skoter, lederna är grymma!

nu blire en ganska lugn fortsättning på den här dagen, ska gå ner till affären och köpa godis, sen hem och bara slappa. har blivit alldeles för lite av det hittills. sen imorn sista dagen blir det backen, och kanske en liten skotertur. avsluta med pizza på trappers och sen hem och packa ihop, bussen går hem redan kl 7 på fredag morgon. men skönt det så kommer man hem nån gång, vi skulle va hemma runt 14 :) klockan fyra ska jag och förlänga naglarna, mina egna vill inte va fina. så fort jag är klar ska jag åka raka vägen till andreas, längtar så <3 packa upp, tvätta osv får jag spara till söndagen.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0