måndag


söndagen avslutades sjukt bra, gjorde tacos & myste hela kvällen, började samma tid imorse så blev även frukost tillsammans :) helt sjukt vad det känns bra! jag vet att folk tycker att jag snabbt hoppat in i något nytt, men vi träffades EFTER det tog slut med linus, inte alls under tiden! och ibland har man flyt, kärlek dyker alltid upp när man inte söker efter den. och visst, jag klarar mig bra som fan själv, kanske det gör att jag är lite svår att vara tillsammans med? det går inte att styra mig helt enkelt. men ändå så är jag en förhållande-människa och vill ha någon. känner att jag levt livet en hel del ändå hittills och det är jag också glad över att jag gjort. jag skulle inte för nånting byta bort mitt liv!

aja imorn är jag iaf ledig, har inget att tvätta, inget att handla, inget att diska! skööönt, blir en sväng till falun med mamma :) grymt längesen jag var där. det blir trevligt, lediga dagar är mina mamma dagar :p <3 på kvällen kommer andreas.

ska lägga mig nu, är uppe alldeles för länge every night.




& slänger upp lite bilder på det bruna håret om nån skulle va nyfiken:









Kommentarer
Postat av: Annanas

Så du erkänner nu.

Vad kul.



Jag tycker du gör rätt.

Är man kär så är man.



Tycker om dig vänne och vi ses imorgon





2009-02-03 @ 15:02:08
Postat av: Annanas

Glömde säga att du är skit snygg i håret.



De tyckte även Victor.

2009-02-03 @ 15:02:37
Postat av: johanna

tycker om dig med! va kul att ni gillade det bruna :)

2009-02-07 @ 16:37:50
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0