lördag


sitter vid datorn och är social och trevlig som vanligt när jag kommer hem :p hah, men har faktiskt tagit reda på hur man gör för att skaffa sig ett nytt pass. 400 spänn kostade det, jag trodde det skulle va ännu dyrare faktiskt och det räcker ju ändå i 10 år så. då har jag en uppgift att utföra på måndag när jag är ledig! passet ska garanterat användas i maj, men förhoppningsvis även innan det om det blir som det är tänkt, jag hoppas hoppas :))

till kvällen blir det melodifestivalen, gött! har tyvärr råkat höra de flesta låtarna redan :( inte så värst bra låtar alltså. och skidåkningen blev det inget av idag, inte spårat. det får bli träning imorn på svea med mamma när hon ändå skjutsar tillbaka mig till borlänge, lär komma ihåg att ta med mig löparskorna från gustafs så benhinnorna slipper klaga.

nu måste jag kolla runt om det finns nått att köpa, har inte internetshoppat sen jag flyttade, unbeliveable! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0