lördag


sitter i soffan och är sprängd på alla sätt, halv sjuk, trött som fan efter 4 timmars sömn! men fan så kul det var igår, kul att vara ut med amanda :) innan det åt jag 3 rätters middag hos mormor & morfar med släkten, kul att träffa alla <3 sen hem till sarah där våran lilla överraskningsfest var. blev bellas som vanligt med lovisa och trevliga grabbar :) sen drog vi åt olika håll, lovisa sov hos mig. sen var det bara att upp och hoppa för att jobba klockan halv 9, lovisa skjutsade ner mig till jobbet. vi gjorde ett stopp hos sarah på väg ner för att hämta våran packning och lägenheten var ju inte alltför fräsch :p haha. efter jobbet var jag på kuppan en sväng, sen hem och gjorde lite snyggt i min lya, jag är expert på att grisa ner. dammsög, diskade och bäddade sängen så nu ser det lite snyggare ut, men dock inte hemtrevligare (; stök är hemtrevligt enligt mig :p hade velat sova lite eftersom det även denna kväll bjuds på fest, men hinner nog inte göra det eftersom man är oduschad och ofixad från topp till tå. sen ska man gå till forssa också, kallt :S det bästa med kvällen är att jag får festa med andreas, när han kommer hem från match och det är vid 10. då kommer jag nog antagligen vara på bra humör redan. fast sen kan det hända att vi sk ut på krogen, hoppas han inte har nått emot det :p

nej nu måste jag duscha och allt annat.



btw, den här fina presenten stod på mitt bord när jag kom hem från jobbet! du är bara för söt :):) <3 hade fått en vykort av mamma och pappa också för att det är alla hjärtans dag, sånt betyder så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0