lediga måndag


fan vad jag hatar att jag inte kan sova uuut mina lediga dagar :@ hade ställt klockan på 12, men vaknade vid 9 och kunde fan inte somna om + att solen sken rakt igenom dom jävla persiennerna. så nu har jag hämtat min kompis datorn till sängen. ska gå upp och käka lite frulle, sen gå och sola. hann aldrig det igår. sen ska jag äta lunch med anna på stan kl 2, antar att hon är lite nyfiken om gårdagen men tyvärr anna får du inte höra så mycke smaskiga saker ;D hah, nerå. men david va här och höll mig sällskap ända till ett inatt. snacka om att vi hade mycket att prata om. 5 timmar i sträck satt i och pratade, väldigt trevligt :)

idag behöver jag förresten inte åka tillbaka till gustafs för johanna ringde igår och frågade om jag ville klippa mig och ta ur håret igår istället och det passade superbra för jag var ändå hemma i gustafs då. så nu ser jag ut som en påse skit/polsk hora/lekisbarn osv osv. ååååååh, tänk att så mycket hänger på håret  :p jaja tur att jag beställt hem löshår som måste måste komma denna vecka. blir en sväng till kupolen efter vi lunchat också, la undan ett par jeans igår som jag måste prova mera, skulle även vilja hitta nått bra att ha på sig i helgen. sen måste jag handla lite, kylskåpet ekar. ska även handla lite åt mormor o morfar som kommer hem från utlandet ikväll,  får fan INTE glömma det! ska passa på att sy om en klänning när jag kommer hem till mormor o morfars lägenhet med maten, bäst för symaskinen att den är hemma hos dom.

vaknade med fett ont i halsen så träna kan jag glömma, men jag o mamma va ju faktiskt duktiga och tränade igår på en söndag. nathalie visade lite bra övningar på gymmet så jag slipper känna mig så lost där inne :p gymma är ju ganska roligt ändå!

och ikväll får jag äntligen träffa a igen, han kommer hem från fjälls nån gång idag. <3

sen är det jobb tisdag - lördag som gäller. imorn ska jag till doktorn och dom ska skära lite i mig, iih :S mormor ska följa med mig :p hoppas hon inte glömt det...



                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blondiner :)

2009-02-10 @ 17:47:03
URL: http://matildalindberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0